Usługi asenizacyjne – Prażmów
Świadczymy usługi asenizacyjne w Prażmowie. Obsługujemy zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa oraz instytucje publiczne. Odbiór nieczystości płynnych przeprowadzamy z wykorzystaniem specjalistycznego nowoczesnego sprzętu, co pozwala zapobiec wydostawaniu się odcieków poza wnętrze zbiornika. Nieczystości płynne przewożone są odpowiednimi pojazdami i opróżniane w stacjach zlewnych, a następnie kierowane do oczyszczalni ścieków.
Nasze prace realizujemy na podstawie umowy lub zleceń jednorazowych.
Usług asenizacyjnych w Prażmowie – dlaczego warto?
Warto skorzystać z naszych usług asenizacyjnych w Prażmowie. Wiele gospodarstw domowych w małych miejscowości w Polsce nie ma możliwości podłączenia się do systemu kanalizacji. W takich przypadkach niezbędne jest założenie własnego zbiornika – odpływowego lub bezodpływowego. Zależnie od rodzaju instalacji i trybu eksploatacji niezbędne jest regularne opróżnianie oraz wywożenie odpadów płynnych. Dlatego warto zdecydować się na współpracę z rzetelną i terminową firmą asenizacyjną.
W firmie JFK mamy nie tylko wszystkie niezbędne pozwolenia, które uprawniają nas do legalnego świadczenia usług asenizacyjnych – zadbaliśmy również o odpowiedni sprzęt oraz przeszkolenie załogi, dzięki czemu prace prowadzimy szybko, bezpiecznie i profesjonalnie.
Usługi asenizacyjne w Prażmowie obejmują:
Mamy indywidualne podejście do każdego zlecenia oraz fachowe doradztwo. Staramy się jak najszybciej reagować na zgłoszenia naszych klientów.
O co musi zadbać firma asenizacyjna?
Nasze usługi asenizacyjne w Prażmowie obejmują przede wszystkim wywóz ścieków komunalnych pochodzących z różnego rodzaju zbiorników odpływowych i bezodpływowych. Nieprawidłowe zarządzanie odpadami płynnymi stanowi ogromne zagrożenie dla ludzi oraz przyrody. Dlatego przedsiębiorstwo zajmujące się wywozem nieczystości musi dysponować specjalnym pozwoleniem na prowadzenie tego rodzaju działalności.
O co musi zadbać klient?
Warto podkreślić, że po zawarciu umowy na wywóz odpadów płynnych klienci są zobowiązani do przechowywania dowodu opłaty za wywóz nieczystości przez co najmniej 2 lata. Posiadane rachunki muszą potwierdzać regularność opróżniania zbiornika. Zgodnie z obowiązującym prawem, odbiór nieczystości powinno odbywać się nie rzadziej niż raz na 3 miesiące.